
Végzettség:
1984. Kecskeméti Óvónőképző Intézet Óvodapedagógus
2009.Kecskeméti Főiskola Pedagógus szakvizsga
Pedagógiai munkámban a projekt módszert alkalmazom.
Fontosnak tartom, hogy az ismeret és tapasztalatszerzés folyamatában érezze jól magát a gyermek. A kíváncsiság, az érdeklődés, a motiváltság, a bizalom, a jókedv, a humor, az érzékeik használata, lehetőség a találgatásra és cselekvésre, a tévedés szabadsága, a felfedezés, megtalálás, együtt munkálkodás öröme, játékmotívumok és a játék biztosítják ezt a jó érzést.
A gyermekek megismerik a siker örömét, függetlenül attól, hogy milyen képességekkel rendelkeznek.
A projekt mindig tartalmaz választási lehetőséget, egyéni ütemet, önállóságot, kreatív megoldási lehetőségeket a gyerekek számára. Ebből adódóan lehetőség nyílik sajátos differenciálásra is (felzárkóztatás, tehetséggondozás).
A projekt módszer nem csak egy technika, egy didaktikai megoldás, hanem egy koncepció, amely kreativitást, rugalmas gondolkodást, élénk fantáziát, jó együttműködő készséget kíván a gyerektől és az óvodapedagógusoktól egyaránt.