2023. 03. 16-án, a nevelés nélküli munkanapon elkészítettük az intézmény
minőségpolitikáját és küldetésnyilatkozatát.


MINŐSÉGPOLITIKA
Az intézmény vezetése elkötelezi magát, hogy
- az intézményi folyamatokat és a pedagógiai tevékenységét átláthatóvá, értékelhetővé
és önmagával összehasonlíthatóan működteti, és rendszer szerűen fejleszti,
- tudatosan gondoskodik a szakmai-, pedagógiai célok, feladatok, elvárások és a
teljesítménnyel kapcsolatos értékrendek ismertségéről, így biztosítja az összehangolt
működését
- tudatosan gondoskodik az együttműködési kultúra fejlesztéséről, a fejlesztési
folyamatok szabályozottságáról és fenntarthatóságáról, valamint a tevékenységek és
munkafolyamatok megbízhatóságáról,
- vállalja olyan intézmény működtetését, melynek jellemzője a magas szintű szervezeti
kultúra, ahol adottak az intézményi célokkal koherens önfejlődés feltételei, a fejlődés
és fejlesztés irányai és tartalmai közösen meghatározottak,
- megvalósítja a hatékony partnerközpontú működést, a partnerek elégedettségének és
igényeinek folyamatos feltárásával és beépítésével, megalapozva ezzel a társadalmi
változásokra való nyitottságot, a rugalmas és gyors reagálást és folyamatos fejlesztést.
A vezetés így biztosítja az intézmény kapcsolatainak fejlődését, a társadalmi elvárások és
gyermeki szükségletek hatékony és eredményes kielégítését, a szakmaiság, a törvényesség, és
a gazdaságosság kritériumainak teljesülését.

KÜLDETÉSNYILATKOZAT


Intézményünk alapelve a gyermek mindenekfelett álló érdekének szem előtt tartása.
Olyan intézményt teremtünk,
- ahol egyedi és hiteles nevelést valósítunk meg,
- ahol magas minőségi pedagógiai szolgáltatást biztosítunk, melynek jellemzője a
gyermekközpontúság, az egyéni bánásmód érvényesülése, a tehetségek gondozása,
az érzelmi intelligencia megalapozása, mindez folyamatos pozitív megerősítés
által, az egészséges pozitív önértékelésre alapozva,
- olyan pedagógiai közeget, melynek jellemzője a rugalmasság, reflektivitás, az
inspiráló innovatív szemlélet, a változásokra fókuszált szolgáltatás,
- ahol vállaljuk, hogy a gyermekeket fogékonyságra, nyitottságra, az életre készítjük
fel, segítve ezzel a sikeres iskolai beilleszkedést, a személyiségük kibontakoztatását,
úgy, hogy nem hagyhatja el az óvodát gyermek úgy, hogy ne tudjon magáról jót
mondani.
- mindezt multikulturális környezetben, az angol nyelv megismertetésével.
Mindennek megvalósulásának alapja a gyermek és a szülő felé irányuló bizalom, kerete az
igényes infrastrukturális környezet.